Politik for tilbagebetaling

For de fleste varer I den usandsynlige situation, at dit produkt er defekt, kan du returnere det til os for en refundering eller ombytning inden for 14 dage efter modtagelsen. Refusion af returfragt er ikke tilgængelig i dette tilfælde.

For at være berettiget til en retur skal din vare være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Den skal også være i originalemballagen.

Retur (hvis relevant) Når din retur er modtaget og inspiceret, sender vi dig en e-mail for at meddele, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi vil også informere dig om godkendelsen eller afslaget på din refusion. Hvis din retur godkendes, vil din refusion blive behandlet, og en kredit vil automatisk blive anvendt på dit kreditkort eller den oprindelige betalingsmetode inden for et vist antal dage.

Forsinkede eller manglende refusioner (hvis relevant) Hvis du endnu ikke har modtaget en refusion, bedes du først kontrollere din bankkonto igen.

Kontakt derefter dit kreditkortselskab, da det kan tage lidt tid, før din refusion officielt registreres.

Kontakt din bank. Der er ofte en behandlingstid, før en refusion registreres.

Hvis du har gjort alt dette, og du stadig ikke har modtaget din refusion, bedes du kontakte os via vores kontaktformular.

Ombytninger (hvis relevant) Vi erstatter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du har brug for at bytte den til den samme vare, bedes du sende en e-mail via vores kontaktformular.

Forsendelse Vi vil instruere dig via e-mail om, hvor du skal sende din vare til retur.

Du er ansvarlig for at betale dine egne fragtomkostninger for at returnere din vare. Fragtomkostninger refunderes ikke. Hvis du modtager en refusion, vil omkostningen for returfragt blive fratrukket din refusion.

Afhængigt af hvor du bor, kan leveringstiden for din ombyttede vare variere.

Hvis du sender en vare til en værdi over 750 kr., bør du overveje at bruge en sporbar forsendelsestjeneste eller købe en fragtforsikring. Vi garanterer ikke, at vi modtager din returnerede vare.